perjantai 30. tammikuuta 2015

30.1.2015 blogin synttärit




Tänään akileija -blogini täyttää kolme vuotta! Viimeiset pari kesää olen kuvannut ja kirjannut ylös minulla kukkineet akileijat enemmänkin arkistointityyppisesti ilman laajempia kuvauksia tai tarinoita.

Ensimmäisen vuoden; vuoden 2012 teksteissä on enemmänkin kaikenlaista tietoa akileija -lajikkeista ja akileijojen kasvattamisesta. Joten selailepa sieltä! Ensimmäisten vuosien valokuvat ovat heikompitasoisia kuin nykyiset, olen vähän oppinut kuvaamaan.

14 kommenttia:

  1. Onnea kolmevuotiaalle! Minunkin blogini täytti juuri kolme vuotta, ollaan aloitettu samoihin aikoihin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, onnea siis myös Sinun blogille.
      Kiittäen akileija

      Poista
  2. Onnittelut blogisynttärin johdosta! Täällä kolmas kolmevuotias - blogistanian lasten/taimitarhassa :)

    Upea tuo eka kuva!

    VastaaPoista
  3. Hei ja onnea blogisynttäreistä! Olen seurannut blogiasi kovasti, koska akileijat ovat niin lähellä sydäntäni! Mulla tapahtui viime kesänä täydellinen hurahdus akileijoihin! Nyt siemenpussukoita on vaikka kuinka tällekin keväälle tulossa...viime kesänä kylvin osan jo lavaan. Toivottavasti siellä on elämää! Olen aloitellut itsekin bloggailua, voiko sun blogiin liittyä lukijaksi jostain?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kurjenkello!
      Lisäsin nyt näkyviin tuon lukijaksi liittymiskohdan.
      Ihanaa, että olet liittynyt meihin HURAHTANEISIIN!

      Poista
  4. Onnittelut blogi-synttäreiden johdosta! Olen pitänyt akileijoja puutarhan harmina...aina viime kesään asti...nyt olen jo tilannut monet siemenet ja ihastuminen jatkuu hurahtamisen puolelle :)))

    VastaaPoista
  5. Kiitos ja tervetuloa Tuitiina hurahtaneiden joukkoon!
    Akileijat vaan ovat niin ihania; erilaiset lehdet, ihanan muotoiset ja väriset kukinnot, niiden risteytyminen ja uudenlaisten kukintojen ilmaantuminen...

    VastaaPoista
  6. Onnittelut täältäkin vähän jälkijunasssa, löysin sivusi vasta nyt! Akileijat ovat minunkin heikko kohta ja viimesyksynä tulikin hankittua sellainen kavalkaadi akileijan siemeniä. Keväällä alkaa sellainen istutusrumba.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja tervetuloa Sinullekin Katja! Kevät tuleekin jo aika pian....

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.